Fairy Tail - niezapomniene uczucia (Fairy Tail x Log Horizon)

Fairy Tail - niezapomniene uczucia (Fairy Tail x Log Horizon)

środa, 4 grudnia 2013

Ohayo ! :)

Ohayo ! :) Jak widzicie jestem tu nowa :d Jest to mój pierwszy blog więc nie oczekujcie cudów. Jak sama nazwa wskazuje będzie on o anime i mandze Fairy Tail. Pokażą się tu sławne paringi a zwłaszcza NaLu *.*
Przyjmę miłe komentarze , jak i krytykę. W końcu dzięki niej będę mogła poprawić swoje umiejętności pisarskie. :) Mam wielką nadzieję , że wam się spodoba i choć trochę przekażę moje pomysły jak dzieło Hiro Mashimy mogłoby się potoczyć. Już niedługo pierwszy rozdział powinien się pojawić więc już was tu nie będę zanudzać ^^
Lily : Nareszcie !
Ty wredny kocie jak tu wlazłeś?! Przecież spuściłam cię w kiblu !
Lily : Mam swoje sposoby.
Won to Gajeel'a albo nie umieszczę cię w opowiadaniu!
Lily : No dobra , dobra...
No ok... ten wstrętny exeed nam przerwał ale to nic bo niedługą się zemszczę. *szatański śmiech*
Tak więc : sayonara i do zobaczenia w pierwszym rozdziale ! :D
P.S. : Ostrzegam , że prowadzę zaciekłą walkę z interpunkcją i proszę nie hejtujcie mnie za to :C

                                                                                                          Mira oraz Lily :)

                                                                                                    



 


                                                                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz